+36 70 340 6172 kapcsolat@sziciliazamata.hu

Addauro Resort****

Siracusa

Úgy érezem ez mindenkinek első látásra szerelem lesz…

Mesés környezet, párás tengeri levegő, simogató szél és napsütés. Ez fogad minket ha Szicíliába érkezünk és kitesszük a lábunkat a repülőből, Cataniában. A  háttérben pedig szinte színpadi díszletként – helyiek szavával élve – a nagyasszony vagy is az elképesztő méreteű Etna, amint békésen  füstölög. A látvány magáért beszél kicsit el is akad a lélegzetünk. Ezen hangulatok és érzések kavalkádja szárnyán indulunk neki az előttünk álló gasztrotúrának.

Azt tudnotok kell, hogy szicília egészen más mint az a csizma észeki része, itt ötvöződik a számos hódoltságnak köszönhető a színes kúltúra és ízvilág. Fontos a hagyományokhoz való ragaszkodás, itt valahogy lelassult minden, amitől Szicília olyan varázslatos és misztikus. A sziget sokkal nagyobb mint az gondolnánk. Partszakasza változatos a vulkanikus szikláktól csipkés keleti part vagy éppen a homokdűnés és fehérhomokos déli rész. A tenger símogatóan frissítő és csalogató.

Pár sorban nehéz is lenne átfogó képet adni e magával ragadó szigetről, gyertek Velünk és fedezzük fel együtt e mesés szigetet.
Gasztrotúránk helyszínét Siracusát a földrajzi fekvése miatt választottuk. Közelsége a repülőtértől közel 40 kilométer. Siracusa, mely Cicero szerint “a legnagyobb görög város, és mind közül a leggyönyörűbb“. Óvárosa, Ortygia, a Világörökség része.
A város annak ellenére, hogy 16. és 17. századi, hatalmas földrengések romba döntötték, számtalan csodálatos, görög és római kori emlékkel várja látogatóit.

Konfortosabb és modernebb szállás 2019 októberi túránktól:

Változás a szállásunkat illetően, helyszin továbbra is Siracusa külvárosa, de egy kicsit szerettünk volna változtatni és még konfortossá tenni pihenésetek nálunk.

Ezért egykori bázisunk helyett most még kényelmesebben és magasabb konfort fokozattal várunk benneteket. Többek között azért is mert szerettük volna ha autentikus környezetben tudnátok pihenni és kikapcsolódni. Új szállásunk Addaurro Resort  **** névre hallgat, ami nem mást jelent dialettusban mint babérlevél, ezt a nevet a hatalmas birtokon álló ősi babérlevél fáról kapta. Mivel a sziciliai emberek ragaszkodnak a gyökereikhez és a hagyományokhoz,  és egyben bíznak a szerencsében is.

Az épület egy Rulare azaz típikus siracusai parasztház kőépület együttes, amit moderkori technikákkal felújítottak, de meghagyták az épület eredeti formáját. A felújjítás során talát ősi fa anyagokat beépítették díszítő jeleggel az épületbe.

Az épület belső udvarán egy nyitott medence található, amit egy szépen gondozott hatalmas kert vesz körül, napozóágyakkal. A szálláson 10 különbözöző méretű és felszereltésgű és kategóriájú szoba található, természetesen mindegyik szoba fürdőszobával és légkondiciónálóval, minibárral ellátott.  A szobák berendezése moder de ugyanakkor letisztult stílust tükröz. A szobákat a medence körül pozícionálták. A környzet csendes távol a fő út zajától, de még is könnyen elérhető a csodás igen kedvelt Aranella partszakasz homokos strandja. Siracusától való távolsága 5Km. Addauro Resort **** agroturizmus ideális a pihenésre és egyben gasztrotúránk helyszínének. A komplexum modern konyháját vesszük igénybe a főzéseink alkalmával,  az általunk készített fogásokat pedig szép borok társaságában fogyasztjuk el.

“A szállás, étkezések ( reggeli-ebéd-vacsora), transzferek ,szervezett kirándulások, idegenvezetés lebonyolításában együttműködő parnerünk Addauro Resort ****

Cégadatok

Sapori Siciliani

• Cím: Siracusa, Via Elorina, 190,
    96100 Arenella
  • Tel.: +36 70 340 6172
  • E-mail: kapcsolat@sziciliazamata.hu

Tárhelyszolgáltató

TeraHost Kft.

• Cím: 2220, Vecsés, Kinizsi utca 73.